Harmonogramy:
Szkoła podstawowa nr 1
Październik 2012 Harmonogram miesięczny / tygodniowy
Listopad 2012 Harmonogram miesięczny
Grudzień 2012 Harmonogram miesięczny
Marzec 2013 Harmonogram miesięczny
Kwiecie ń 2013 Harmonogram miesięczny
Maj 2013 Harmonogram miesięczny
Szkoła podstawowa nr 2 i jej Filia
Wrzesień, Październik, Listopad 2012 Haonogram miesięczny
Grudzień 2012 Harmonogram miesięczny
Luty 2013 Harmonogram miesięczny
Marzec 2013 Harmonogram miesięczny
Kwiecień 2013 Harmonogram miesięczny
Maj 2013 Harmonogram miesięczny
Materiały do pobrania:
- Regulamin uczestnictwa w projekcie systemowym (wersja PDF)
- Deklaracja uczestnictwa (wersja edytowalna)
- Oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wersja edytowalna)
- Rezygnacja z uczestnictwa w projekcie systemowym (wersja edytowalna)
- Usprawiedliwienie (wersja edytowalna)
- Zgoda na wykorzystanie wizerunku (wersja edytowalna)
Inne dokumenty:
ZAŁOŻENIA - w ramach projektu planowane są następujące zajęcia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Sucha Beskidzka:
Szkoła podstawowa nr 1
oznaczenie zajęć |
rodzaj zajęć projektowych |
Ilość godzin zajęciowych |
ilość grup |
Rok |
liczba uczestników objęta zajęciami |
A1 |
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
300 |
6 |
2012/2013 |
39 |
B1 |
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
180 |
4 |
2012/2013 |
27 |
C1 |
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych |
120 |
3 |
2012/2013 |
23 |
D1 |
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie |
240 |
4 |
2012/2013 |
29 |
RAZEM |
|
840 |
17 |
|
118 |
Oznaczenie zajęcia |
Numer grupy |
Ilość uczniów |
Klasa |
Ilość godzin |
A1-1 |
1 |
5 |
1 |
30 |
A1-2 |
2 |
5 |
1 |
30 |
A1-3 |
3 |
7 |
2 |
60 |
A1-4 |
4 |
7 |
2 |
60 |
A1-5 |
5 |
7 |
3 |
60 |
A1-6 |
6 |
8 |
3 |
60 |
B1-1 |
1 |
7 |
1 |
60 |
B1-2 |
2 |
7 |
2 |
30 |
B1-3 |
3 |
6 |
2 |
30 |
B1-4 |
4 |
7 |
3 |
60 |
C1-1 |
1 |
8 |
1 |
30 |
C1-2 |
2 |
8 |
2 |
30 |
C1-3 |
3 |
7 |
3 |
60 |
D1-1 |
1 |
8 |
1 |
60 |
D1-2 |
2 |
8 |
2 |
60 |
D1-3 |
3 |
5 |
3 |
60 |
D1-4 |
4 |
8 |
3 |
60 |
RAZEM |
|
118 |
|
840 |
Szkoła podstawowa nr 2 i jej Filia
oznaczenie zajęć |
rodzaj zajęć projektowych |
Ilość godzin zajęciowych |
ilość grup |
Rok |
liczba uczestników objęta zajęciami |
A2 |
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
150 |
5 |
2012/2013 |
35 |
B2 |
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
150 |
5 |
2012/2013 |
35 |
C2 |
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych |
150 |
5 |
2012/2013 |
37 |
D2 |
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie |
150 |
5 |
2012/2013 |
39 |
RAZEM |
|
600 |
20 |
|
146 |
Oznaczenie zajęcia |
Numer grupy |
Ilość uczniów |
Klasa |
Ilość godzin |
A2-1 |
1 |
7 |
1 |
30 |
A2-2 |
2 |
7 |
2 |
30 |
A2-3 |
3 |
8 |
3 |
30 |
A2-4 |
4 |
6 |
1 |
30 |
A2-5 |
5 |
7 |
2,3 |
30 |
B2-1 |
1 |
7 |
1 |
30 |
B2-2 |
2 |
5 |
2 |
30 |
B2-3 |
3 |
8 |
3 |
30 |
B2-4 |
4 |
7 |
1 |
30 |
B2-5 |
5 |
8 |
2,3 |
30 |
C2-1 |
1 |
6 |
1 |
30 |
C2-2 |
2 |
7 |
2 |
30 |
C2-3 |
3 |
8 |
3 |
30 |
C2-4 |
4 |
8 |
1 |
30 |
C2-5 |
5 |
8 |
2,3 |
30 |
D2-1 |
1 |
8 |
1 |
30 |
D2-2 |
2 |
8 |
2 |
30 |
D2-3 |
3 |
8 |
3 |
30 |
D2-4 |
4 |
8 |
1,2 |
30 |
D2-5 |
5 |
7 |
3 |
30 |
RAZEM |
|
146 |
|
600 |
Ważne definicje:
Projekt (projekt systemowy) – przedsięwzięcie o nazwie „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Sucha Beskidzka”, realizowane przez Centrum Administracji Szkół w Suchej Beskidzkiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Organ prowadzący (projektodawca) – należy przez to rozumieć Gminę Sucha Beskidzka.
Realizator projektu – należy przez to rozumieć jednostkę organizacyjną Gminy Sucha Beskidzka, jaką jest Centrum Administracji Szkół w Suchej Beskidzkiej (skrót CAS).
Biuro projektu – budynek Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej z siedzibą przy ulicy Mickiewicza 19., 34–200 Sucha Beskidzka, pok. nr 54, 55, 56, (biura CAS), tel. (33)8749550, faks (33)8749548, e-mail: indywidualizacja@sucha-beskidzka.pl, www: indywidualizacja.sucha-beskidzka.pl.
Koordynator gminny – kierownik Centrum Administracji Szkół w Suchej Beskidzkiej, koordynujący całość realizacji projektu.
Koordynator szkolny – dyrektor właściwej szkoły podstawowej, koordynujący projekt pod względem merytorycznym.
Zespół rekrutacyjny – zespół pracowników właściwej szkoły (w składzie m.in. kierownictwo szkoły, nauczyciele klas I-III szkoły podstawowej, pedagodzy, bibliotekarze, wychowawcy świetlicy) odpowiedzialny za planowanie, opracowanie i wdrażanie działań, których celem jest indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III.
Uczestnik projektu – należy przez to rozumieć osobę (ucznia/uczennicę klasy I, II lub III szkoły podstawowej z terenu Gminy Sucha Beskidzka), która została zadeklarowana do projektu, pomyślnie przeszła rekrutację i będzie brała czynny udział w zajęciach projektowych.
Zajęcia projektowe – należy przez to rozumieć dodatkowe (pozalekcyjne) zajęcia, realizowane w ramach projektu.
Godzina zajęciowa – należy rozumieć godzinę lekcyjną trwającą 45 minut.